2014年1月24日 星期五

第一次的連環拍

2014.01.15 (Wed) ~ Day 552


小FAN 覺得做左媽咪的自己
好似比以前

易滿足左、
易幸福左、
易開心左、
易喊左...

我之所以改變好大因素來自於佢
我的囡囡 - 小霸王

佢的一個笑容
足已令我開心一整天了

佢的一個
讓我可以睡得很甜

佢的一聲媽媽
可以讓我忘記一天的辛勞

...............

今天早上,
小霸王又早左起身
心情很好
仲肯陪我多角度影相
上下左右前後
哈哈...

一朝早能夠同你玩下
令我充滿力量
"我已經充滿力量啦!! 工作放馬過黎啦!! "
呵呵!!

2 則留言:

  1. 哈哈, 家有個開心果, 真是時刻都令人開心!
    芬妮都覺得有咗仔仔, 生活充實咗! :D

    回覆刪除