2014年1月7日 星期二

小小伴友+雀友??

2013.12.28 (Sat) ~ Day 534


不知從何時起
我家每星期六都打起麻雀來
小Fan 冇記錯的話應該係細姨返黎HK 後
即係11月中開始

當然我地的雀友離不開都是自己人
可以話係打黎打去都係o個幾個
我地梗係打好細啦!!
1、2蚊,打幾個鐘都只係幾十蚊上落咋!!
好經濟、好衛生架!!

我地大人有大人打
小朋友都玩埋一份



佢地暫時都唔知係咩
我估小霸王當係積木玩





不過小朋友只會係3分鐘熱度
一陣已經選擇玩其他野

所以小Fan 唔會打算話佢知係乜



5 則留言:

  1. 有人陪小霸王玩 , 佢一定好開心!
    小霸王越大越靚囡 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Wing: Thanks!! 係呀, 幸好有表姐同表弟陪下, 唔係得佢一個會好悶

      刪除
  2. 一舊舊, 又有顏色, 又有聲響, 又可以砌高, 又可以模仿, 很有吸引力呀! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 芬妮, 南非有得玩嗎?

      刪除
    2. 冇呀! 況且我都不係好識, 我當啤牌玩呀! :P

      刪除