2013年8月19日 星期一

♡ Percussion Table ♡

2013.08.10 Day 394

雖然阿囡生日已經過左
但朋友仔依然繼續送禮
真有點不好意思呀!!

我本身係拒絕架
之但係... 佢地話又唔係送俾我
送俾阿囡之嘛唔關我事
冇得SAY NO
竟然你地話大把錢呀
咁我就唔客氣架
以後想送野俾阿囡
只要講話你大把錢
我就一定唔推你... 哈哈

******************************************

今次同事M小姐送上
Percussion Table


- Colorful, attractive and easy to assemble
- Recommended for ages 18 months and up
Made in Wooden
(但唔係好重, 唔怕小朋友會整親)


配件只有三種
主件


2 drum sticks


好快又好簡單就整好



Percussion Table
主要有三部分

Drum


Mini Cymbal



Xylophone


整好即刻俾阿囡玩下





唔洗我教已經...
上晒手呀!! 犀利



沒有留言:

張貼留言