2013年8月16日 星期五

♡ ♥ 我的小小幫手 ♥ ♡

2013.08.11 Day 395

放假唔出下街
對我黎講好似... 有D 身痕咁
所以....
就算在屋企附近行下我都好滿意架

****************************************
餵阿囡飲飽早奶
再陪佢玩陣
大約10點幾
我就自己帶阿囡去行下
(老公仔冇得放假)
因為得我一個+阿囡剛好返
所以唔去咁遠
只係去左銀座行下就算
順便去行下12蚊店
買下平野

自己同阿囡出街
真係唔可以行好耐

行到12點幾
就返屋企沖涼食午餐

*************************************

呢個衰妹
我放假佢就要玩唔肯瞓

佢唔瞓我咪做其他野先
諗住佢有佢玩
我有我做野

點知....
我諗住快快手整
佢就....



係12蚊店買左D 角貼返黎
因為阿囡開始頑皮
一上我張床走九秒九去左牆角
唔做好保護
我怕佢會傷痕累累


我買左二款試下
希望有用吧!!


寫住『安心對策』
係咪架??


我有我貼
佢有佢玩



對住佢真係冇晒符呀!!
都讚下佢... 起碼冇攪亂D 野
肯乖乖坐定定



上下貼晒
應該安全卦

你睇下...
一整好就....
唉... 唔好咁頑皮啦你...


沒有留言:

張貼留言