2013年8月21日 星期三

♥ Good News ‧好的開始 ♥

2013.08.21

哈哈!!
好開心呀!!
當然係有好野發生啦... 呵呵

老闆一早叫我搵埋M同事
話有D 野同我地講

吓... 我心諗老闆今次有冇叫錯名呀?
(我老闆日日都叫錯人名架 )

咁就唔理照叫啦!!

原來係冇叫錯喎
因為真係關我地兩個事

其實係老闆話由今個星期六開始
我同M 同事論住放星期六
即係... 轉做『長短週』!
YEAH!!

我知好多人都已經唔洗返星期六
我未做呢份工時都係
但... 唔好諗返以前
自己揀左呢份工就冇得後悔

終於等到放星期六啦
可以半日陪阿囡!!

雖然唔係個個星期
但係一個好的開始
我相信好快... 好快
就會變成『星期六不用返』
老闆萬歲!!

沒有留言:

張貼留言