2013年8月19日 星期一

♡ ♥ 8 號風球帶來的假期 ♥ ♡

2013.08.14 Day 398

一早如常起身刷牙洗臉後
開TV 先發現掛左8 號風球
但就唔知幾時除

諗住瞓返
點知... 阿囡醒左?
唉... 冇得補瞓算吧!! 同佢玩都開心o既


呢個八妹仔知道我唔洗返工
佢就特別開心咁
(都唔知係咪真架??)



玩左一朝後
都諗住唔洗返工
點知1:40 除下8號
唉... 唔想返工的我
whatsapp 老細問下

好開心的是... 老細答我:『安排唔到不用返』
哇... 我梗係即刻"多謝老細"啦!!
(就係咁我就多左半日陪阿囡)



其實我都唔係唔想返工
只係... 因為 ... 99 約晒朋友打麻雀
我冇理由話佢知我要返工架!!
好彩有個好老細咋



由朝陪囡陪到晚
簡直係『大滿足』呀
!!



************************************************************
PS: 返公司睇返合約先知

新界區係... 三點後先唔洗返工
唔係嘛!!

沒有留言:

張貼留言