2013年8月26日 星期一

♡ 碰杯‧CHEERS ♡

2013.08.19 Day 403

每晚八點到十點
呢兩個多小時
係屬於我同阿囡獨處的時間

我地會入房玩
因為我唔想阿囡睇咁多電視
又或者係我想多一點只有我倆的時光
陪佢多d

雖然只係玩下、睇下書仔、唱下歌仔
但我覺得好滿足

有時一件小小的玩具
我地都可以玩得好開心

『杯』、『杯』


『Goo.. goo.. goo』



『飲晒』...
重覆又重覆咁玩


妳笑、我又笑
就係...簡單就是幸福吧!!

玩完我地又會一齊唱下歌仔
(我知係難聽小小..)



我知我部手機真係好細
所以考慮緊... 買唔買平板電腦


阿囡...
樣子暫時唔係好似
但翹腳就...似晒
佢係勁鍾意翹o個隻呀!!

沒有留言:

張貼留言