2013年8月12日 星期一

♥ Birthday Party at Co. ♥

2013.08.03

估唔到今年我的同事咁有心
買埋蛋糕+ 禮物俾我
真係好開心

唔講唔知
原來我公司都好多人係八月生日
所以...
我就叫埋大家一齊慶祝

由原本只有我的...
變成"八月之星生日會"
大家一齊開心下
不是更好咩??


好靚的birthday cake
但其實我唔係好鍾意mango
但味道都不錯


剛好老闆& 老闆娘不在公司
可以輕鬆下


感謝同事M 小姐送上我最愛的PURIN
好大隻, 但我都係放在公司枱上
哈哈... 望下都開心

突然好懷念舊時同同事
一齊互相慶祝
互相請大家食生日飯
互相送禮物
唔係話呢間公司冇傾得埋的同事
但只有一個囉!!
其他d C9 唔鬼so 我地
唉....

沒有留言:

張貼留言