2013年8月1日 星期四

♡ ♥ HaPPY 農曆 BirThDay to MuMMY ♥ ♡

2013.07.27 DAY 380其實我真係想知
要找到一個同自己同月同日生的伴侶
機會率係有幾大架呢??

十年前
在好姊妹介紹下
認識左我的初戀男友
(即係我老公仔呀!!)我地唔同年份出世
不過巧合的是..
老公仔大我"三年", 舊曆又係早我"三日"
可能.. 呢d 就叫做"緣份"吧!!
我自己都估唔到倆個同月同日生的情侶
真的可以開花結果
****************************************************

又到左女人最鍾意但又係最討厭的日子
"我的舊曆生日"

女人嘛
當然鍾意心愛的人同你慶祝啦
但又好討厭知道自己大一歲了

呢個矛盾係解唔開的

今日愛錫我的家人為我送上蛋糕
小姨甥女送上3首不同語言的生日歌
『簡單就是幸福』

呢個美心新推出的蛋糕
唔, 我覺得一般,
係就係多生果
但最底O個層唔似蛋糕又唔似pie的
實在唔太好食, 唔太吸引




我的生日願望年年都係一樣
就係... 希望我同我家人都身體健康, 開開心心!!

今年之後多多一個
就係... 希望阿囡 聽教聽話, 永遠都咁愛我地!!

哈哈

沒有留言:

張貼留言