2013年8月12日 星期一

♡ ♥ 愉快的週末 ♥ ♡

2013.08.03 Day 387

星期六照舊收工返屋企接阿囡返TP
係我決定唔到阿囡著邊件衫時
我就會任由佢自己二揀一

俾左二件TEE 佢揀
一件係THOMAS , 另一件係DUCK DUCK
阿囡 hold 住件thomas 但就不停講duck duck
佢梗係想二件都要啦
係我要求阿囡自己做決定
佢最後揀左 thomas




阿囡佢... 一著左件衫上身後
就...
指住件衫講: "靚靚"


我: 唔靚
囡: 靚靚
我: 都唔靚
囡: 靚呀.. 靚靚呀 (手指冇離開過件衫)

大個囡囉!! 知道咩係靚靚

********************************************
今晚阿媽冇煮飯
我地整其他野食
有... sushi, 牛扒, 豬扒, 上海年糕, salad...
yummy!! 
估唔到仲有。。。
生日蛋糕
今次係雪糕蛋糕




謝謝my family, I LOVE U ALL



好美味的朱古力 ICE-CREAM
連阿囡都好喜歡

沒有留言:

張貼留言