2013年8月20日 星期二

♡ 海馬牌‧小沙發 ♡

2013.08.18 Day 402

呢個週末&週日
我地冇去街
只係星期六返左婆婆屋企住左一晚
星期日下午我同阿囡自己返屋企
(因為爸b 話佢好累, 唔想出街!! )農曆七月我都唔係太想帶阿囡出咁多街
所以冇所謂啦!!

我地返到屋企都差不多六點
餵阿囡食左dinner 後
我地先出街搵野食

我地行左去銀座搵食
最後老公仔話要打邊邊
咪去左羊城打
$118/位 (任食任飲, 免加一)

以呢個價錢黎講, 抵食, 唔錯!!

******************************************
見行開去, 就去海馬睇下有冇sofa仔
冇晒雙人, 只有單人

諗左一陣都係買
因為好難先有貨
最後HK$228.- 買左 (95折後HK$216.6.-)

小朋友仔SOFA
但唔係太重的大人都可以坐

除左唔貴之外, 就係見係魚圖案我先買
阿囡見到勁開心


你睇佢就知有幾舒服啦!!


可以靜靜地 / 乖乖地坐O係到睇書
係我心中所想的, 但做唔做到就....


一陣都得O既... 太耐就唔OK 囉!!


真係一陣架咋...
想耐D都唔會呀!!



沒有留言:

張貼留言