2016年1月28日 星期四

▌曼谷、芭堤雅遊 ▌ ● Day 4

DAY 4 行程:  
VIP VILLA →  Berkeley Hotel →  Bangkok Kidzania → Central World → Berkeley Hotel

My Lovely Sunshine ♥ Time to say Bye Bye ♥
好鍾意呢到的晨光,令人好舒服
其實呢段時間黎泰國都不錯,天氣冇咁熱 (早晚仲有小小涼意)
唔會令你汗流浹背,但亦令你冇咁大意欲下水 


見就快要離開VIP VILLA   而呢兩位小朋友又早起床
就帶佢地出大花園走走、玩玩


♥ 除夕派對留下來的物品變成佢地的玩具 ♥



慢慢食完個 home breakfast (呢幾日我地都自己煮早餐)
再收拾好行李等車到    
最後一刻,梗係要同間靚屋影多次相啦~


♥ 周圍都影下 ♥ 不停咁影 ♥
Bye Bye VIP VILLA


由芭堤雅出返曼谷啦! 都坐左接近2小時車
去酒店CHECK IN 、休息下之後,我地又出動啦!


見到呢架飛機頭,相信好多媽咪都知呢到係邊到
冇錯~ 就係 Bangkok Kidzania @ Siam Paragon


為左滿足下小朋友,我地梗係俾佢地入去玩下啦~ (其他人去行街街)
(其實入場都唔平,一個小朋友要1080泰銖 (~HK$240)
2大3小加埋都接近一千,而且我地仲要係下午3點幾先去到咋
真係豪俾佢地玩囉!! 哈哈~ 


由於我地BOOK 左7點食晚餐,所以唔係咁多時間玩
而且.... 我....
老實講... 我錯了,我太有信心了.....
我諗住有家姐仔同細佬係到.... 小霸王一定冇事... 原來係錯的...
點解咁講.... 一陣你就明

JOB 1 - HOSPITAL


排隊好地地的,好乖,好合作
點知.... 一入去一陣..... 就大叫"我要媽咪呀"
用小食攪掂左佢入返去,點知.... 開始時又大叫大喊"我要媽咪呀"
最後.... 唯有放棄吧!  

小霸王話肚餓,唉... 就當佢肚餓先唔想玩吧~ 
買包包俾佢食


JOB 2 - FIRE STATION


三人一齊話要做消防員,咁當然好啦! 
排隊時已出動小食.... (係俾佢任食囉),尚算合作
仲已經同佢講解左好多次一陣會點、一陣要點, 佢亦應承我會做到的。

最後.... 睇相吧.....


不肯著衫 - 經我講完後都肯著
不肯戴帽 - 算吧,用手揸啦咁
影相 - 喊左一陣都叫做肯影
坐消防車 - 唔肯坐,姨媽拖住佢跟車出動 (來回)
救火噴水 - 完全合作啦...玩喎

最後,係姨媽同我的幫助下,呢份工勉強完成 ♥


JOB 3 - KETCHUP FACTORY


唔知係咪 WARM UP 完? 定係搵到佢鍾意的工作?
呢個工作係..... 完全係... 佢自己參與

由採摘蕃茄 → 推車送貨 → 返店鋪  → 取人工
(全程好投入,好開心)


可惜,玩左 3 個工作後已經差不多要走啦
所以就俾佢地去開埋戶口  先走
(PS: 你睇左下角,就知佢幾開心)


經呢次打工經驗後,我發現我要努力、更深入去了解小霸王的諗法
原來佢係要時間適應陌生環境 / 事情  (即係好慢熱??)
要增強佢的自信心、膽量,唔好俾佢太依賴我! 

(PS: 之前,芭蕾舞表演唔抱咁大期望就係因為有左呢個打工經驗囉!!)

玩完之後,我地就趕去 Central World 食晚餐
唔知係咪玩得太累,我完全冇影過相.....  (連餐廳叫乜都唔記得啦!)
好彩唔係十分特別的泰菜,所以唔介紹都唔緊要

食飽就返酒店囉!
Day 4 End


Bangkok Kidzania: http://bangkok.kidzania.com/en-us/plan_your_visit/ticket_prices
 Welcome to S.K.Y. Lovely Family

1 則留言:

  1. 小霸仲細呀,先3,4歲,女仔痴媽咪嗲媽咪好正常, 有時小芊芊唔想自己做/自己玩, 我都由得佢, 我自己好明白佢諗法, 因為我細個都係咁:p, 好多事自己一個唔敢做嘛...再大個女就唔會咁怕冇媽咪係身邊去玩架喇, 到時你想佢痴你嗲你都冇咁易咯~~~

    回覆刪除