2016年1月20日 星期三

Ballet 表演 @紅磡海逸坊

學左芭蕾舞都有九個月多的小霸王,係 2016年終於都要面對下挑戰啦!
除左報左名考試之外,就係有機會參與表演
我幫佢報名參加表演時,對佢都唔太擔心    (從佢平時表現黎睇咋)

聖誕期間去練習 - 相安無事的
點知..... 去完個旅行返黎,我就覺得有點不安,而且唔敢抱太大期望
咩事?.....  (留待旅行遊記先分享)

本身家人們都想現場睇小霸王表演
但我拒絕了,因為我怕佢地失望而且場地冇位,要佢地企太耐太辛苦了
所以表演當日只有我同爸B咋!! 哈哈~

表演當日  下午12點先返芭蕾舞學校彩排+化妝
唉.... 彩排冇問題,點知.... 到化妝呢? 
呢位小朋友就開始唔合作

小霸王:  我唔化妝呀!~  我唔搽呀!~ 我唔整頭頭呀!~ 乜都唔要,乜都唔整.....

幸好爸B的威嚴收復左佢,令佢願意由我幫佢化妝+整頭
真係辛苦晒.... 我囉!! (哈哈!)


彩排完就散隊,各自準時四點到達場地
我地先去食午餐,之後就慢慢出發啦!

到達場地,先幫小霸王換好衫,再等會合 

咪見佢個樣咁合作就......唉.....

諗住交低佢俾老師,我地就霸位影靚相
點知.... 佢爆喊話要搵我,好彩老師肯俾我陪佢咋,佢先肯收聲
(當時我更加打定左.... 佢會發台瘟?唔肯上台? 的諗法)


陪佢等表演的一小時中,佢都尚算合作,
冇再發脾氣...  冇再喊....  好開心睇人地表演
仲好期待自己的表演


最後,現場彩排同正式表演.... 佢都....
成功


上左台,簡直係換左另一個人咁
O個刻我見到佢咁淡定地表演,自己都不自覺流下眼淚
可能我心中一直冇抱過期望,所以..... 得到意想不到的結果
係多麼的高興、感動、安慰


感謝你沒有令我地失望,能夠成功地在人群前表演
將整首歌的舞蹈及口令都全部記晒
We are proud of you, baby


為左獎勵佢的努力,
當然係俾佢自己揀佢想要的玩具,玩佢想玩的

最後... 
佢居然寧願去通利玩下琴都唔肯去冒險樂園喎! (哈哈~)


希望小霸王能夠係呢次表演中
學會增強自信心、放鬆、大膽吧!~

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2016.01.10 (Sun) ~ 3y5m28d
Place: 紅磡海逸坊

11 則留言: