2016年1月15日 星期五

K1 班 ~ 親子賀年咭設計比賽

之前都有講過下  小霸王呢間學校唔係好多親子活動
所以.... 輕鬆好多   唔洗個個月做勞作

話說放聖誕假前   
學校出左通告邀請家長們同小朋友一齊設計賀年咭
冠軍仲會印刷為學校本年的賀年咭

個心諗    唔係連咁小機會都唔參加嘛....
所以設計時我都係抱住參加下   交下功課咁   唔好讓小朋友失望  
(對於零天份的小FAN真係咁諗)

點知..... 上星期收到通告

吓..... 唔係嘛?? 優異獎?? 冇可能....
O個刻真係唔敢相信囉!~ 
根住就問小霸王  

我:  嫲嫲陪你去攞獎好唔好?
小: 唔好,我想媽咪陪我攞獎呀!

♥ 佢出到聲,我一定陪啦! ♥
好彩有陪咋! 點解...?

其實呢? 我未攞過獎,
我以為幼稚園攞獎通常都係俾張證書你咁
咁簡單... 就唔想刻意請假嘛!! (係咪?) 

攞獎當日,接左小霸王返學後
我就係學校外面等到夠鐘先入去
入到去.... 哇!! 見到D 得獎作品,真係有小小唔好意思囉!

人地O個D 真係靚到哇哇聲
簡直冇得比呀!!


說真的   ♥ 真係好多謝學校的欣賞+厚愛 ♥
亦感激佢地  令我可以陪小霸王一齊擁有佢人生中第一個獎杯
原來小朋友係好鍾意攞獎杯架   佢地咁細就明白攞獎的喜悅


希望下次係小霸王靠自己攞佢人生中的第二、三、四..... 獎狀/獎杯
而我就在佢身邊分享佢的喜悅 ♥
(Dreaming.......^^)

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.01.11 (Mon) ~ 3y5m29d
Place: Kindergarden

8 則留言:

  1. 嘩!有奬杯咁好,南瓜妹學校得獎狀咋,仲要係放入書包度俾我地!!

    回覆刪除
  2. 恭喜小fan小霸王呀~~~
    人生中第一個獎杯, 媽媽陪住攞當然最開心啦~~~

    回覆刪除
  3. 勁呀﹗有咁大個奬杯﹗感覺好威威呀﹗

    回覆刪除
  4. 個獎杯好大個呀,好叻呀,犀利 ^^

    回覆刪除