2016年1月14日 星期四

三天全職媽媽的日子

話時話  咁快就一月中啦~ 
呢排真係忙到自己都唔知做過D 乜咁
但又過得好開心喎~ 哈哈~

因為我多左三天全職媽媽的日子囉!
其實由聖誕開始.... 我都已經做左九天全職媽媽架啦 (除左28/12)
點知..... 旅行完返黎o個晚... 
嫲嫲告知: 佢腰痛要入院檢查 ,叫我請假照顧小霸王
好彩.... 嫲嫲只係住左三日院就可以返屋企
(PS: 大家放心,嫲嫲腰痛已經好左好多,在家休息多D應該會慢慢好番)

三天全職媽媽的日子
真係過得好開心、好充實、好滿足.....


每朝定時定候接送上學
然後就準備午餐、收拾下屋企咁


時間差不多就接放學
(見到佢好期待同偷望你的樣子,我就真係好開心囉)

返到屋企就洗手洗面換衫   食午餐
再做埋功課、玩一陣    沖個靚涼就去午睡


佢午睡   我午睡
(太好.... ♥)

午睡時間約兩小時左右
醒左就到下午茶時間


食飽後   就係佢大玩特玩的時間
任佢玩到佢唔玩  

到爸B 收工回來就一齊食晚飯、一齊玩、一齊瞓...


呢三日基本上都係咁過   真係好有規律架!   哈哈~ 
其實間唔中做下全職媽媽    真係不錯
同小朋友關係會 Close D 

 Welcome to S.K.Y. Lovely Family

10 則留言: