2016年1月25日 星期一

▌曼谷、芭堤雅遊 ▌ ● Day 1

DAY 1 行程:  
屋企 → 香港機場 → 泰國素萬那普機場 → VIP VILLA →  Factory Outlet Mall  →  
Big C Supermarket → Ninja BBQ Buffet  → VIP VILLA

由於我地係早機去,所以要好早就起身出發
我當然係全屋最早的一位,四點起身檢查好晒行李換埋衫
四點半先叫小霸王同爸B 起身換衫飲奶
五點二出門等坐頭班巴士出機場

上年仲係一舊飯的小霸王,今年終於大個女啦
知道咩係坐飛機? 咩係去旅行?
♥ 你睇佢地幾咁開心地出發 ♥


我發現長大左,真係好難有機會影到合照
♥ 我指的係我地三姊妹呀! ♥ (真係要影多D 先得)


之前的POST 已講過我地係坐泰東 OX203,好準時起飛同到達,
由於好多人入境+ 攞埋行李,差不多11點先攪掂 
(係我預計當中,因香港人先會手腳快,哈哈~)

一出機場就已經有專車等我地啦! ~ 
(我地12人+ 8個行李箱,最好梗係BOOK 定車,
唔好問我點BOOK,因我地揀左VIP VILLA 的專車)

由曼谷直去芭堤雅,車程順暢的話只需要1.5小時
呵呵~ 話咁快就到

哇!  哇哇! 哇哇哇! 
水呀~ 好多水水呀~ 
媽咪,我要游水水呀~
一入到屋,就聽到三位小朋友不停地大叫


本身都好想俾佢游下水的,但出發前兩天小霸王先感冒咳,
仲食緊藥,所以只係俾佢玩下水


玩左陣水,食埋個午餐 (香港帶定黎的公仔面+杯麵)
我地就出去行街街啦!~ 

芭堤雅的第一站 -  Factory Outlet Mall 
去呢到的原因係..... 好近我地VILLA,五分鐘唔洗的車程


多唔多野買??? 見人見智吧! 
出名的品牌如: LEVIS、ADIDAS、NIKE、CONVERSE 呢到都有
有d 貨品真係好抵買 (有你碼的話),
就好似丈公就用左 2xx港幣買到一對香港賣緊5xx的波鞋
我地都用百幾蚊港幣買到 Levis TEE


行左 2個鐘OUTLET,我地就去左轉 BIG C 買餸+零食
(為第二天的早餐作準備)

買完野,我地就去享受芭堤雅第一餐



冇錯,係露天架~  有兩個價錢任你揀,
(上) 百幾銖任食打邊爐,
(下) 三百幾銖任食打邊爐+ 海鮮BBQ

我地梗係揀三百幾銖啦! 計落一個人都唔洗一百蚊港幣
佢地的海鮮都好新鮮,好大隻下,
尤其係琵琶蝦,啖啖肉勁好味! (差不多全部俾我地KO晒)


雖然環境唔係咁好,又室外又有貓狗
但以呢個價錢黎講,係勁抵食呀! 


食飽都已經10點啦~ 返VILLA 囉!
DAY 1 END

Factory Outlet Mall:  http://www.outletmallthailand.com/our_branch/1
Ninja BBQ Buffet:  https://www.facebook.com/NinjaBBQBuffet/timeline
Welcome to S.K.Y. Lovely Family

2 則留言:

  1. 一家人一齊去玩真係好開心,你地仲有埋pose,好強呀 ^^
    三姊妹張相,中間果位好似好小見啊,不過好靚女,係小fan 姐姐定妹妹呀?

    回覆刪除