2016年1月23日 星期六

▌曼谷、芭堤雅遊 ▌ ● 酒店篇

VIP Villa SHOW-ROOM 4 
(https://www.airbnb.com.hk/rooms/3802597)

地址: Palm Oasis Village, Jomtien, M.12. Nongprue. Banglamung. Chonburi house 384/182, Jomtien 20260, Thailand

Villa: 面積過千呎,擁有4間臥室 (可容納12+人)


獨立屋 - 兩層式,入面同外面都有樓梯,私人泳池,小花園。
上層 - 三間睡房,全部都係雙人床、獨立浴室,可各自直出露台 
下層 - 客飯廳、廚房、一間睡房
頂樓 -  Jacuzzi

設備 -  大致上酒店提供的都有



屋苑內的大花園 - 任你享受,小朋友可以周圍走,早上出黎跑下步勁舒服。


GYM 房 - 任你玩,多得佢,令我有機會同公公一齊做GYM (人生中第一次咋)


住後感:
一個字"正"!!

我同姨媽媽係Airbnb 搜尋villa 時,一見到 VIP VILLA 就已經完全愛上囉!  ♥♥♥
屋苑式服務、每日專人清潔、幫忙叫車、提供專車接送(收費)、環境舒服乾淨、免費WIFI......
不過最唔好呢就係..... 水壓問題,如果多人同時沖涼/用水的話,就會冇熱水。 仲有就係地點唔算方便,出入要叫車 (自駕就唔係問題)

我地o係旺季訂先咁貴咋! 唔係旺季平一半有多呀,真係好抵住架! (有機會一定要再去住)
(PS: 小霸王返到黎睇相時,話要返去住呀! ♥ 就知道有幾正)


The Berkeley Hotel Pratunam
(http://www.berkeleypratunam.com/)

地址: 559 Ratchathewi, Pratunam, Bangkok, Thailand 10400

Premier Twin Room: 面積 32m²



住後感:
不錯! 地點方便、房間大、乾淨、價錢唔貴。我地係住 North Tower,相比 Main Tower 梗係差小小,一分錢一分貨嘛! 我覺得住呢邊都不錯。

由酒店行去大型商場 (eg: Siam Paragon / Siam Square /Central World) 都只係十幾分鐘咋! (以我地有小朋友的速度),仲有呢間酒店都有 Spa and Massage, 服務不錯價錢唔算貴。

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

2 則留言:

  1. 泰國villa真係好正,不過要一大班人先有機會住呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. VIP VILLA 都有細屋KA, 不過就.... 冇咁大個泳池!

      刪除