2015年5月18日 星期一

PN 班 ~ 學校觀課日

下學期開始之後   係手冊上知道五月中會有觀課日
心中真係非常期待架 ♥

四月收到通告:
11/5  上午9:30-10:30 (1小時 ♥  觀課)
只可以一個家長出席

小FAN 心中不期然有小小擔憂
事緣係上次親子競技運動日  佢有我在身邊就變得好嗲、會喊
所以本身諗住叫爸B去觀課   但可惜爸B 冇假放
咁唯有自己頂硬上吧!!

早一日已經同佢傾好晒   
『唔准喊,唔准扭計,否則媽咪即刻走人返工架啦!』
 ♥ 小霸王口頭答應晒 ♥

呢朝佢自動自覺起身   仲好開心咁話:『媽咪陪沂沂返學』
(說真的,媽咪比你更開心 ♥)


上左輕鐵返學,表情多多 ♥ 心情開朗  ♥ 拖埋我手仔  ♥


點知..... 拖到佢去學校門口就....
小FAN 放手等佢自己行入去
佢就問: 媽咪呢? 媽咪入黎,媽咪陪沂沂返學.....(跟住爆喊)
我: 媽咪一陣黎,你乖乖地入去

 ♥ 見到佢爆喊都有D心痛   但冇計,消失為妙  ♥


到 9:30 PN 班係門口準備入去
家長們分為 兩組, 一組 - 運動堂、另一組 - 音樂堂
(半小時後 再交換上堂)

小FAN 都做好心理準備小霸王會扭計、爆喊
我係A 組 - 先上運動堂再上音樂堂

小朋友由課室出黎時   小霸王已經見到我
但佢都好乖跟住老師上堂
今日運動堂 - 係bouncing bed (吹氣床)上爬行
小霸王係班中數一數二活躍份子
不停舉手玩,但好"輪盡"囉!! (笑四我 ♥)
佢個身體係上緊堂,佢個眼睛就不停望住我
玩完會走過黎搵下我   (激四人 ♥)
好唔簡單地完成運動堂觀課

小朋友排隊去洗手間,家長們就換位
未入音樂堂  遠遠已經聽到小霸王喊住呼叫"媽咪、媽咪呢? 我要媽咪!"
唉! 真無奈! 佢仲喊到老師都冇辦法 
唯有全堂在我身邊  

10:45 觀課完畢
家長們要離開學校   呢一刻小霸王喊得仲犀利
但冇計   交俾老師後  就離開返工去吧!

(放學時老師有轉告爺爺話小霸王都喊左一段時間)

呢次觀課後   令我更了解小霸王
知道佢原來係好動型、撒嬌型、坐唔定
真係要好好訓練下佢先 ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.05.11 (Mon) ~ 2y9m27d
Place: Kindergarten

8 則留言:

  1. 我地7月都有得觀課...勁期待呀~~~~

    回覆刪除
  2. 我仔4月份都有得觀課~ 之前我都俾哂心理準備佢, 仲講好哂個流程佢知: 送佢返學-> 佢自己上堂 -> 媽媽黎觀課 -> 觀完課媽媽就走 -> 自己繼續上堂 -> 婆婆接放學
    講左幾次佢聽, 觀課時見佢好OK, 淨係開頭見我入黎時叫左聲媽媽, 之後就全程好留心上堂, 到我走佢都好冷靜~ 不過我見大部分小朋友都好留心同冷靜呢~ 但平時我仔都係痴媽B...

    回覆刪除
    回覆
    1. 小草, 你的仔仔真乖

      刪除
    2. 唔關事嘞... 我覺得係要做好多預備功夫, 學校老師都同小朋友做左好多心理準備先俾我地黎觀課~

      刪除
    3. 我自己已經做左架啦, 但都係....

      刪除