2015年5月14日 星期四

▌小小世界 ▌Learning Card Holder

嘻嘻~ 
近排見我家小霸王開始慢慢地學識串字
小FAN 就諗下計有咩可以幫助佢更易串字

其實小FAN 一早想買個 Card Holder
12蚊店又睇唔到
後來係CCK睇中左  但唔平而且尺寸大
好彩最後爸B同我諗到位置放  剛好想買時  姨媽媽話佢有又肯半價讓俾我

YEAH! 特別嗚謝 姨媽媽
 ♥ 100%全新的 ♥ (因佢屋企搵唔到位放)


呢個款應該係舊款  (我見CCK出左新色)
H: 47.5" &  W:29" (約 H: 1.2m & W: 0.75m)

本身諗住貼係房門   門係唔夠大囉!
最後貼左係房對出的牆   剛剛好 ♥


Card Holder 有 16格
(當然放返CCK 出的 Learning Card係最fit)


入好晒可以開始啦!!
唔知點解會變左佢做老師? 我做學生呢?


唔緊要啦!! 
♥ 我都係想佢係玩樂中學習姐 ♥



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.05.09 (Sat) ~ 2y9m26d
Place:  Home

Cotton Candy Kids: 
http://shop.cottoncandykids.net/collections/learning-materials/products/learning-card-holder-2

4 則留言:

  1. 個Card Holder 好靚呀~
    原來咁快要識串字架啦? @@"" 以前我地幼稚園時,好似冇咁快呢,依家真係大不同了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 其實我都唔知咩時候學咩/識咩架? 只係見小霸王有日佢自己可以串到字我先再教佢咋

      刪除
  2. 係呢,咁快要學啲咁長嘅英文字啦??

    回覆刪除
    回覆
    1. Iris, 應該唔洗咁快, 只係小霸王佢自己串到我先再教下佢

      刪除