2015年5月16日 星期六

Happy Mother's Day

♥ 母親節 ♥ - "媽咪最大的一日"
(當然好希望日日都係媽咪大晒啦!)

個個心人、樣樣野都要聽從媽咪的話、由媽咪作決定
媽咪話乜就乜,叫你做乜就做乜......
哈哈~ 
(DreaMing~ ♥)

小霸王仲細  未知道咩係 ♥ 母親節 ♥
所以暫時都係未有禮物/咭 收
(見到朋友仔post 晒上FB 都好羨慕架!
但唔緊要啦!  我有小霸王在身邊已經係最好的禮物)


呢日由早餐 → 晚餐,以及去邊到 都係由小FAN 話事
♥ YEAH! ♥

豐富的餐記早餐  + 美味的牛一火鍋晚餐
真係大滿足呀! 



仲要加多個 ♥ SWEET KISS ♥
明天又再辛苦又如何呢?  值得!


原本的蛋糕、禮物     小FAN 一一唔要了!
留返俾小霸王揀選


 玩具反斗城 - 冇收獲
最後呢位小朋友居然揀左兩本佢完全唔識睇o既書
一攞起手就唔肯放低  抱住唔放
仲要表露出佢有幾鍾意本書的樣子♥
K.O. 左佢爸B同媽咪的心啦! 


海洋小百科 + 天文小百科
(你識我,我唔識你囉!)


♥希望你地乖乖地   唔好咁易俾佢睇爛 ♥
(自呢日起,小霸王日又睇、夜又睇......)


♥ Happy Mother's Day ♥
感謝上天讓我擁有小霸王
因為有了她    我才可以當一位媽媽
♥ 母親節應該要更愛錫她吧 ♥ 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.05.10 (Mon) ~ 2y9m27d
Place: Home / 屯門

4 則留言: