2015年5月19日 星期二

▌香港一遊 ▌美荷樓

O係FB 見到話美荷樓於5月16至17日(星期六、日)舉行開放日
一直都有意想去睇下係點    嘻嘻~ 

呢日小FAN 放工後   約定爸B 同小霸王係美孚等再一齊坐地鐵
估唔到  小霸王好合作咁乖乖地跟爸B 由屋企出黎
佢地父女開始合拍!   (真感動!♥)

由深水埗地鐵站行過去
都算快,十幾分鐘左右啦!



美荷樓呢幢位於鬧市的二級歷史建築,
現已改建成年輕時尚和活力十足的青年旅舍,
兼備現代化設施。


我地先去"美荷樓生活館"參觀下


哇!! 多麼令人懷念的"火水爐" ♥

不期然令我想起太婆婆   小時候成日煮野俾我食
雖然不是什麼山珍海味   只係咸魚清菜
但o個種溫暖的感覺依然常存在心中 ♥


呢種 "一室一戶"或"一屋兩伙" 
我就真係未住過    一張床幾個瞓就有 ♥
(其實舊時係就係迫d  但我覺得咁先更親密)


生於80後的小Fan   
有見過亦有用過簡陋的女廁 (N年前大陸旅行)
但公用浴室就冇見過啦


呢D 咁早期的公屋   我就冇住過
但記得小時候去親戚的家拜年係有見過囉!


相信80後的你   一定有見玩過同用過吧!!

對於年紀小小的小霸王
呢到所有的事物  對佢黎講都係"零" + 新奇


我有講解佢知,佢吸收左幾多就真係唔知

希望生於現今物質豐富時代o既佢
♥ 可以好好珍惜每一件事同物 ♥
明白"得來不易"


參觀完展覽,我地就去返"多用途室"
因為o個到擺放左公仔紙、釣魚機、抓子等懷舊玩具


公仔紙、抓子、扭計骰.....


每一件懷舊玩具  對呢位小朋友都十分特別


♥ 小小的豆袋都可以玩得咁開心 ♥
(說真的  玩呢d 玩具好似仲玩得耐過屋企o個d)


見佢玩得咁開心   諗住間士多會有得買
點知..... 係冇囉!!   只有好多兒時零食


話咁快就參觀完畢   走人啦!!



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.05.16 (Sat) 2y10m3d
Place:  美荷樓

美荷樓: http://www.yha.org.hk/chi/meihohouse/

4 則留言:

  1. 原來入面咁有特色,幾好喎!

    回覆刪除
  2. 好靚啊,D 場景好有FEEL,雖然未住過,不過電視睇過好多,感覺很特別呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. SamSam, 參觀下唔錯, 住就唔好啦!

      刪除