2015年5月13日 星期三

我愛拍照 ● 我愛拍她

識我的人都知我冇野做時係『機不離手』
唔係手機,係相機

唔知係我的問題  定係真係手機問題
總覺得手機唔夠快   影親都慢半拍    往往都捕足唔到 
而且我唔係一個專業攝影師   我只係一個C9仔
竟然係咁   都係用返相機吧!!.

老公呀~ 小霸王呀~ 家人呀~
佢地當然知我係咁架啦! 
但一D 唔係成日見的朋友們  見到我咁  佢地就一定會問我


請問:  點解你不停咁影相既? 影咁多?

我答: 
『係架!  我影的,全部都係影小霸王咋嘛! 
 而家唔影幾時影呀?  大個D 佢唔SO 我架啦!』

請問: 你影左幾多相呢?

我答: 
『自小霸王出世到而家....... 我估應該有過萬吧!幾十GB卦

唔好意思! 原來我係答左錯,
返屋企睇返先知係過左六萬張,約250GB
♥ 未夠三年,即平均二萬幾張一年,差不多2000張/月 ♥ 


不停地拍拍拍   主要原因係
信唔過自己的技術,亦都冇時間即時睇相揀相
為左捕足珍貴的相片,唯一的..... 只有拍拍拍

可能十張只會有一張係OK
如果只拍一張   就唔會有相了


人的記憶係有限,如果呢一刻唔拍下來,下一刻你已經唔記得了!

小時候,拍照係一件奢侈品
能夠有一張半張相已經好好,所以冇得影
但係而家,拍照可以叫做唔洗錢,咁點解唔多影呢?

好奇妙的   每個人拍攝角度都唔同  
我鍾意多拍表情、近距離拍照
但爸B 就鍾意拍埋周圍環境  (佢成日都話我唔識影相)

我係唔識架啦!! 我主要係要留低小霸王美好又珍貴一刻咋嘛!! 
♥ 係咪? ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

2 則留言:

  1. 差不多2000張/月 <----哈哈....睇完你呢個數字,我發覺我地真係好夾,因為我都差不多,依家有埋巨鵰和巨鳳,好似更加愈來愈多.....XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵, 好開心搵到"同道中人" (我以為只有我咁傻咋! 哈哈~)

      刪除