2015年5月11日 星期一

2015 ● 第一個下水禮 ♥

一連三日假  係時候要出外走走了
原本打算去坐 360的   點知...... 360臨時維修呀! 
唯有改行程吧!
最後決定去玩沙 ♥ (原意)

約左 11點紅磡火車站等
唔該姨丈一車車晒大大小小入西貢


係車上已經好Hyper 的小霸王
不停問我去邊到呀? 幾時到呀?


下水禮前我地選擇去左科大Canteen 醫左肚先  ♥


點知? 醫完肚   個天居然...... 落大雨
♥ 三位失落的小朋友 ♥


小霸王好失望咁問我:  我地仲乜唔去沙灘呀?
我答佢: 等雨細D 先吧!!


幸好等左一陣   天公開始造美    只係下毛毛雨


我地先換好衫坐埋一邊 等冇雨
小朋友就個個都好心急


多謝太陽伯伯肯出返黎
小朋友即刻開心晒 ♥ 


♥ 不停地玩水、飲水、裝水...... 完全冇有怕 ♥


我地由只有幾伙人的沙灘   玩到全個沙灘都係人



呢兩位小朋友係完全唔怕沙、唔怕水、唔怕污槽....♥


估唔到呢個自己話唔學住游水的小朋友   卻非常愛玩水
(你係咪講反話架? ♥)


玩左足足5個鐘   六點幾離開
大人小朋友都勁累   

♥ 婆婆話見順路就搵舅公食晚飯 ♥


PS: 手臂勁粗! 嗚嗚~ 真係要好好減下肥先!  


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.05.01 (Fri) ~ 2y9m18d
Place:  SilverStrand Beach

4 則留言:

  1. 一睇第1張相, 小霸王同表姐好似樣呀, 唔知以為兩姊妹 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係? 可能見得多對得多, 所以似似地

      刪除
  2. 嘩,咁快下水禮,見到都開心啊~~~
    我都要同巨龍快D 下水禮先... ^^

    回覆刪除