2014年8月6日 星期三

♥♥ New Phone Case ♥♥

嘻嘻!  花心係女人的本性
小FAN 唔否認但亦唔承認
 因為唔係樣樣野都可以令我花心的

諗諗下我都叫做專一的,哈哈!!

自1996年POM POM PURIN 面世後
小FAN 就愛上它了!
估唔到18年啦!
而家都依然鍾意,不過就在心中
屋企冇乜位俾我再買佢D產品
只能夠望下就好!

但一些常用的物品
小FAN 就會叫人買俾自己!!
就好似一直好想買的PHONE CASE
唔係唔肯買,而係冇NOTE 3 CASE

等呀!等呀!... 終於等到了!
仲有3款俾我揀,最後亦成功叫到老公仔送俾我
一個CASE 要$220
真係唔平,但難得搵到最愛
YEAH!! 超級開心


SORRY 啦! My old case!
謝謝你八個月來的陪伴
讓我的手機平安冇事
Thanks! Love U !
(哈哈! 個CASE 真係唔錯)




4 則留言:

  1. 個CASE 要$220 真係唔平啊,不過買到心頭好,值的 ^^

    回覆刪除
  2. 我有個好朋友都勁鐘意布甸狗架, 佢屋企勁多精品, 我諗你都同佢一樣, hahahhh~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我D精品都多, 但己放晒入床下底, ^^

      刪除