2014年8月12日 星期二

My Pre-Birthday Cake

2014.08.03(Sun) ~ 2y0m21d

謝謝我的家人
好開心今年都有蛋糕切
哈哈~

因為正日我地有其他地方去 
再加上那天不便慶祝
 (農曆七月十四!! (⊙_⊙))
所以窩心的家人們
提早買左個蛋糕俾我

今年終於可以獨自切蛋糕啦!!
點解咁講?
小FAN 都唔知自己有冇講過
如果有,就當我長氣講多次吧!!


小時候,
小FAN 同肥舅父的生日很近
西曆差14天
農曆差3天
婆婆就一定只係就哥哥肥舅父
而我就被迫一齊慶祝

到長大後(未識老公仔前)
好開心架
自己切... 哈哈!!
仲要係寫住 FANNY
但呢D 日子都只係幾年咋!

自2003年後
又再變回... SHARE 蛋糕了
因為我的男朋友(即係老公仔)
係同我... 同月同日的
OMG!!
係好有緣!
但.... 唉.....

呻完啦!! 講返正題
由於老公仔冇假放
所以... YEAH YEAH
蛋糕的名牌就屬於我囉!!



謝謝二位小港女
為我送上美妙動人的生日歌




Thanks my sweet heart
giving me a lovely birthday kiss



慶祝過後,我地就甜蜜地回家囉!!



4 則留言:

  1. 哇,原來你同你老公係同月同日生日架? 真係好有緣啊 ^^
    生日快樂呀,開開心心,幸福滿滿 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes SamSam!! 我地2003年相識, 年紀相差3年, 舊曆相差 3日, 好攪笑架!! 哈哈

      刪除
  2. 補祝fanny生日快樂呀, 呢日簡直係旺日呀~~~
    因為我人生既好朋友入面, 有3個都係呢日生日架!

    回覆刪除