2014年8月20日 星期三

【生日飯】瀛喜日本料理



哈哈! 生日都過左一段時間了
而家先得閒寫返,真的有點遲
不過好野當然要分享下啦!!

本身諗住食酒店自助餐的
但... 由於當日不便太夜返屋企
所以最後都係決定o係元朗食

上openrice 睇下有乜好介紹
見到..
有不錯的評價,就早兩日就 book 定7:30枱

我地七點去到
冇得提早入去,唯有係交通廣場行下坐下

準時7:30 入去
可以食到9:30

估唔到真係full 晒,唔訂枱係冇得食


地方/座位尚算闊落
不過只有一條路行,唔多方便


服務員態度唔錯,笑容好好!
坐好... 我地就開始... 食啦!!


刺身迷... 梗係... 一定先叫刺身啦!
刺身有三文魚、吞拿魚、甜蝦、希靈魚、
小貝柱、馬刀貝、八瓜魚、鮑片、螺片等等
係就係切到細細片
但樣樣都幾新鮮下
唔錯!! 唔錯!!


飲品任飲,有啤酒、可樂、芬逹...


特別推介: 蟹粥
頭一兩啖會覺得冇味
但食多幾啖就真係... 好好味!
粥好"眠",有蟹味! 哈哈~


刺身encore 再encore...


生日冇優惠
但會送上刺身蛋糕
(我地都冇乜點食,只係食左上面d 刺身咋!)


埋單: $408.-
大人: $208, 小童: $118 (身高過80cm+佔座位的小朋友)
提早訂有88折

原本訂位時,佢地話要收小霸王錢
但唔知點解最後冇收
yeah!! 抵左!!

以元朗黎計,呢間算是不錯而有抵食的放題
元朗人不妨去試下吧!!




2 則留言:

  1. 我都好鐘意食瀛喜架,間中都會同我老公去食呢,的確好好味 ^^
    小肥羊隔離有間新開業不久的雋太都OK 好味啊,不過D 野食就件件都好大份,我食過一次之後都係鐘意瀛喜多D,畢竟放題麻,嘻.... ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實元朗都好多好野食, 所以... 太好啦!

      刪除