2014年8月7日 星期四

口味相似

2014.07.30 (Wed) ~ 2y0m17d


係咪胎教問題? 遺傳?
總之係有其母必有其囡吧!! 哈哈

小FAN 指的是我同小霸王的口味
都有8、9成似架!
剩返o個 1 成就似爸爸囉!

小霸王似足我
每次食新野時都會聞下再輕輕地放係嘴角試下

合心意 - 繼續食
唔合心意 - 放低,迫都唔肯食

四個字形容 - 『揀任擇食』


就算味道多好
只要唔合心意.... no way!!

就係因為飲食態度太似
所以我就可以好明確地了解小霸王
有乜係食
有乜係唔會食

媽咪最愛的魷魚
她亦愛上了
(佢係居然要魷魚唔要奶?... ^^)
當然只係俾好少量的魷魚佢食啦!

我呢個小霸王呀
你好似唔似... 衰野就似晒我
哈哈!!

2 則留言:

  1. 小b口味完全唔似我...但就似晒爸爸, 又係好容易就知道佢有乜野會食, 有乜野唔肯食架, 哈哈~

    回覆刪除