2014年8月27日 星期三

無無聊聊的假日

2014.08.17 (Sun) ~ 2y1m4d

話說前一日去完美食展
實在有點累 (年紀大係咁...)
所以... 今日都唔想去太遠

咁就同公公婆婆去食個 late breakfast + 行陣街
向來都唔願行路的小霸王
咁熱天時更加唔多肯行
我地抱住佢都幾吃力囉!

點知? 爸b 愛女心切
諗到....
牛奶車代替BB車




又估唔到呢位小朋友
坐得咁開心、咁舒服喎!
(真係好好發明,慳力!! yeah!!)


去到商場就會自動話要落車行




但你實在太.....
周圍走黎走去
最後....


俾爸B 話完後
被罰坐返車仔
(哈哈~ 都叫你唔好頑皮架啦!)


行左個幾鐘後就返婆婆屋企休息下
沖個靚涼後,
俾你睇一陣媽咪最愛的卡通片 - 龍貓



你都咁鍾意??? (Good taste)


行下街
食下野
瞓下覺
休下息
陪下囡
...........

一樂也


4 則留言:

  1. hehe, 我覺得放假最開心就係好好休息,最重要有愛既人係身邊:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Little K Mama, 講得好好, 有愛既人係身邊就最開心

      刪除
  2. 哈哈....我又係,天氣咁熱,有時都唔想四圍去,所以有時星期日同巨龍去婆婆度玩,有我媽睇住巨龍,我同我老公又在家嘆冷氣、Hea下,爽 XDD

    回覆刪除