2014年8月1日 星期五

▌香港一遊 ▌ 香港文化博物館




2014.07.27 (Sun) ~ 2y0m14d

難得表姐仔星期天唔洗學野
三隻小鬼又可以聚一聚啦!! ^o^

有一個地方小FAN 想去好耐
但一直都怕多人唔敢去
今日鼓起勇氣吧!!

我地黎啦!

成人每位$20
四歲以下小童免費入場



我地一點到香港文化博物館
先去Canteen 食個lunch 先
唔平架, 冇野飲都要作成$40-60
份量仲要好少咋!!

食飽飽就開始
我地與宮崎駿動畫的秘密
呵呵!!



一上二樓就見到呢一幅好大的"波兒"
行埋感覺自己好細粒! 哈哈..


由於展覽內唔俾你影相
就只好.....
影佢吧!! 滿地都見到佢呀...
煤炭屎鬼

煤炭屎鬼走啦! Ya ya
唔見晒 d污槽野! E ya
哈哈...


我地當然有玩下DIY 煤炭屎鬼啦!


畫完又畫
小朋友就最開心


出自我同小霸王的白色煤炭屎鬼
哈哈!!




好鍾意見到佢地倆老表
一時會吵吵鬧
一時會手拖手
一時會親親嘴



表姐仔就做左中間人了
謝謝上天給與小霸王二個咁錫佢的老表
(期待第三個... 小小老表)


宮崎駿電影中
我最鍾意的係 【龍貓】

自推出後,
由錄影帶 -> VCD -> DVD
應該睇左 N 次有多呀
但都係睇極都唔厭!

となりのトトロ



曾經有一刻諗過
想瞓係"盧海鵬"個肚腩上面
估唔到... 真的可以...



9 個人坐晒上去
你會辛苦嗎? 哈哈!
真係你唔辛苦我地辛苦呀
排左個幾鐘影就幾分鐘
值得的!!


三位小鬼仲可以玩埋波兒


不用在外邊曬,舒舒服服地行下睇下
真係 KID'S SUMMER 的好節目呀!


沒有留言:

張貼留言