2014年8月13日 星期三

美心西餅。全城大搜捕 の 迪士尼人物

近期美心除左月餅外
又有一新攪作
就係
『全城大搜捕 の 迪士尼人物 』


原先小FAN 以為得兩款
點知係四款架?
要集齊四款真的不容易
(要預先去美心訂,真的!)


(右) 大頭Mickey - 香蕉朱古力慕絲 $32

上層 - 濃濃的朱古力味
下層 - 香蕉味
(味道尚OK, 我想全朱古力會好味D)

(左) 大頭Donald - 楊枝金露 $32

好重的芒果味,喜歡芒果會好鍾意
但我就...



你睇我地個小小試食家就知邊款好味D 啦!!



(右) 大頭勞蘇 - 奶凍草莓啫喱 $32



不錯! 啫喱不會太甜





(左) 大頭三眼仔 - 意大利芝士 $32

老公仔話奶味好重、好漏



小小試食家... 係兩杯都唔肯食


總括黎講:
以 $32 一杯呢個價錢+味道+份量
小FAN 覺得唔多抵食囉!!


  

4 則留言:

  1. 嘩,你唔講都真係唔知有四款,我睇左好多間都係得米奇同糖老鴨啊....
    嗯,咁係咪米奇最好食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開頭都唔知KA, 因為勞蘇同三眼仔好多人買, 所以根本冇機會俾你見到
      小FAN 唔鍾意芝士味, 所以朱古力味的米奇會好D咁LAW,

      刪除
  2. 我之前經過美心都見到幾靚, 攪到我都心思思買個米奇返屋企~~

    回覆刪除