2014年2月18日 星期二

註定黑仔‧要病就要病


唉!!
估唔到去年新年由年廿八病到年初七
今年新年都要病

幸好今年只係小病
樂觀D... 小病是福呀!!

今年年初二去完玩貓後
小FAN 就中蕉

其實未返到婆婆屋企
條頸都開始痕
但小FAN 就以為係蚊
(因我好易俾蚊咬的)

點知返到婆屋企仲係不停咁痕
條頸就.... 變成咁!!!
其他地方冇事



除左我痕,老公仔都痕埋一份
幸好小霸王冇事

最後,
估計係.... 敏感
我倆係...
即刻沖涼換衫、食埋敏感藥

小FAN 換來的...
係俾婆婆話足幾日
唉....

呢次敏感足足要4-5日先退晒!!

係未退晒敏感前的年初五
小FAN.... 肚瀉
一早"柯"足差不多十次
仲要係有出未入
即係...
由早上到晚餐前都冇食過野
只係飲水、保礦力 + 瞓覺

到六點幾先排到有醫生睇
幸好.... 食左藥第二天已經好返咋!!

朋友們+家人們都問我仲乜會咁
我話...
返娘家食得太豐富

唉!! 小FAN 都係冇福份
食好野,食多D 野架啦!!!

一下子放縱下...
咁...
真係...




2 則留言:

  1. 哎呀...... 好彩宜家無事......
    祝小Fan馬年身體健康! 夠晒福氣用啦, 不駛再病!!!

    回覆刪除