2014年2月14日 星期五

年初四‧姨媽媽家拜年

2014.02.03 (Mon) ~ Day 571


年初四做乜好??
婆婆決定話同佢親家食飯
即係姨媽媽的6299

作為後輩的我們
點敢唔去呀?

由於只係約左食晚飯
所以一整天先留在婆婆家繼續玩下

佢地倆父女各有各玩
無聊的我
只好.... 搵下野做


就係幫小霸王影相啦!!



嘻嘻!
襯住呢個小朋友咁專心玩機

我當然唔可以放過幫佢扮靚的機會




任由我攪佢之下
成功左!! 摘到頭髮啦
YEAH!!


咁可愛又點可以唔影下相呢?
極度唔願意之下....
勉為其難望下鏡頭

唉...


到四點幾
我地就坐車出姨媽媽到
去佢屋企搗亂下先



終於可以玩到架電單車仔啦!!
之前未敢玩
而家...


斯文D?? 可以嗎??


老公仔叫我影底的...
眼火爆呀!!!
唔得... 唔得呀!!
夠啦!!


哈哈!!

今晚我地倆親家去左黃埔食晚飯
(又係唔記得影相? O)

大家食得好開心!!
YEAH!!
九點前就返屋企囉






沒有留言:

張貼留言