2014年2月13日 星期四

年初二‧回娘家拜年

 2014.02.01 (Sat) ~ Day 569


年初二一早起身
望向右面就見到.....

妳的笑容
一個又一個令我甜到入心的笑容

媽咪好甜呀!! 
~( ̄▽ ̄)~*




甜到唔想離開張床呀!! 呵呵



雖然看似有點傻
但真心的,媽咪太愛同妳玩自拍。



不想起床都不能
因為年初二呢個回娘家拜年的大日子
不能太遲,否則一定俾婆婆鬧爆!!
( ̄3 ̄)

起床後~

1. 洗返個開年頭
2. 沖返過個靚涼
3. 食過開年早餐
4. 換返套靚新衫

YEAH!!
十一點準時出發

首站 ~
回 99 娘家 - 流浮山

今時唔同往日了,
記得剛剛認識老公仔時
係勁熱鬧的!!
到處都係人來人往
小朋友排住隊向長輩逗利是
.......

但近呢幾年已經.....
小朋友長大了

去拜年的... 出去了
不用去拜年的... 在床上未起身

所以我地係不用久留此地


老公仔話同小霸王去睇小動物
(小FAN我只鍾意狗... 其他 NO WAY...
唔係應該係 GET OUT)

唉... 放心不下囡囡的小FAN
只好硬著頭皮跟住去



唉!! 小霸王當然玩得好開心啦
佢真係好鍾意小動物

但小FAN 就.....
(咩事... 遲小小話你地知吧!!)


玩完小動物
我地就周圍睇下野
花花草草、樹木

第一次見到檸檬樹
好得意!!


逗留一個鐘左右
我地就坐車去尾站
返娘家

約左屋企人係大中飲茶
 好耐未試過咁齊人啦!!
大大細細加埋12人
剛好一圍
YEAH!



呢3 個小朋友
一齊穿上賀年衫
好可愛呀!!
o(≧o≦)o


飲完茶就返屋企
之後... 就梗係.....




又係食野啦!!
小FAN 爸爸一定會去煎年糕、蘿蔔糕俾我地食
係... 剛剛先食飽? 又食?

美食當前... 一定忍唔到口啦!!

媽咪牌年糕、蘿蔔糕』
係最好味的!!

所以小FAN 從來都不太喜歡食其他牌的年糕、蘿蔔糕
就係咁.... 成日俾老公仔話我"揀任擇食"
我唔理架!!
我係硬頸派架啦!!


除左年糕、蘿蔔糕
仲有美心新推出的花盆甜品
Oreo加上Tiramisu



小FAN 我就覺得有點 heavy 啦!!
但味道都不錯!!
對花就.... 好似食紙咁,硬 + 冇味


真係食飽飽就....
大人有大人玩  ~ 打麻雀
小朋友有小朋友玩 ~ 玩 PAD + TAB



打麻雀就冇小FAN份
唯有做保母吧
負責睇住呢 3個頑皮的小朋友

今晚唔該晒媽咪為我地煮左豐富的晚餐
食飽先發現冇影相...
(╯_╰)







沒有留言:

張貼留言