2014年2月20日 星期四

寒冷的週末

2013.02.15 (Sat) ~ Day 583


點解立左春仲會咁凍架??
 新年又唔見佢咁凍喎!!

時凍時熱
小朋友就最易病
真係想玩謝D媽咪呀!!

我就係其中一個俾佢玩謝緊 ~~

唉!! 因為~
小霸王已病左一星期
仲係未好晒
有小小咳,睇左二次醫生
呢二日冇食藥就開始有鼻涕

本身諗住唔帶佢睇醫生
但唔得,夜晚瞓得唔好
所以....

陪小霸王刷完牙、洗埋面
飲飽奶


我地就出門口去搵Dr. Leung 啦!! 


咪睇佢食包食得咁開心...
一陣就.... 唉...


同樣地一見到醫生就冇情講
"喊爆"、"大叫走"

醫生:『佢仲乜會咁? 屋企都係咁?』
我:『唔係,係入到診所& 見醫生先會咁。』

醫生:『吓! 我呢到有乜嚇親佢?』
我:『唔關你事,佢去任何診所/健康院都係咁。』

乖囡,唔洗怕喎!!
有媽咪係到嘛!! 唉.....


結果: 又係小小冷親,又係食o個d 藥!!

小FAN有時係到諗
近呢幾個月的小霸王
開始發多左脾氣
一唔鍾意就"NG"一聲 又或者喊
如果而家帶佢去in N class
會唔會..... ??
好難想像.... 不敢想像....

興幸小FAN 一早已經選擇唔再in 了!!


講返正題先
睇完醫生,我地就坐車去婆婆屋企囉!!

去到自己地頭的小霸王
真係唔洗點理佢
小FAN 可以輕鬆 dd 咋!!



好鍾意由低影上去
感覺小霸王會多 d baby fat !!!
哈哈 ~



最鍾意水果的小霸王
一見到水果就勁興奮!!


仲會食埋一份!!



見佢食得咁開心
我決定俾個真蘋果佢食



小霸王: 『味味!! (好味的意思)』


佢又佢食
我就去幫婆婆同姑婆手整野食

"客瓜茶棵 - 蘿蔔板"


材料好簡單
但做法好煩、唔簡單!!


小FAN 做左一個後....
選擇... 坐埋一邊做等食o個個!!


唔!! 以第一次做,
小FAN 覺得 婆婆同姑婆已經做得唔錯
味道好好,只係個皮差小小
可能始終食慣左太婆婆做的口感
所以... 有待進步吧!!
呵呵 ~

真係好懷念太婆婆同太公公的客瓜手藝

太婆婆整的客瓜茶棵 + 太公公煮的客瓜菜  
簡直... 美味呀!!

可惜... 可惜...

********************************

唔知大家近期有冇中晒毒呢?
小FAN指的... 梗係...

《韓劇 ~ 來自星星的你》

我家都已經有3個人中左
就係我地三姊妹 (我、姨媽媽、細姨)

我地就唔係中毒好深姐...
只係追唔係沈迷!!

不過 ~
有時... 都會.... 幻想下....

********************************

【來自★★的你】

Oppa - 都敏俊 (小表弟飾)
  

VS


***********************************


VS


***********************************
千頌伊 (小霸王飾)

VS



**********************************

 

VS


**********************************


VS


**********************************
哈哈.... 傻的嗎??


沒有留言:

張貼留言