2014年2月18日 星期二

年初十‧長假期最後一天‧蟹王麵

2014.02.09 (Sun) ~ Day 577


長假期最後的一天
選擇係... 留在婆婆家繼續休息下

享受婆婆煮的早+午餐~
就係...

『蟹王麵』


原來呢隻麵已經好多年歷史
由我爸爸小時候已經有... (哇!! 5X年囉!!)

不過最攪笑係...
我老公仔都食過,但我媽咪居然冇食過

蟹王麵
個樣睇落同出前一丁差不多


食落呢? 就...
冇咁油,清D,麵爽D,

唔怪得老公仔同爸爸都鍾意蟹王麵多D啦!!
(PS: 我老仔係出前一丁迷)


食完呢個豐富的早午餐
真係太滿足呀!!

*********************

嘻嘻!!
估唔到新年都有野收
謝謝成日送布甸狗俾我的好妹妹仔 - BABY


佢話就話送俾小霸王
但... 受惠的都係我.. 呵呵!!


因為小霸王唔係咁舒服,
所以我地四點幾就返屋企囉!!


婆婆屋企三日二夜之旅結束
我的長假期亦完結了

明天恢復在職媽媽身份!!




沒有留言:

張貼留言