2014年2月21日 星期五

▌小小世界 ▌@ 填顏色‧講故事

2014.02.17 (Mon) ~ Day 585


今日o係公司食完午餐
見冇乜好做
就落樓行下

去左行下日本城
(公司附近冇shopping mall, 冇乜野好行)

呵呵!!
俾我發現平野

$10 一本的填色書
(掃左 6本)


$24 一本的圖書
(係繁體字架!!)


小FAN 買左自己鍾意的故事
哈哈...

一返到屋企梗係俾小霸王玩下啦!!


有得畫又有貼紙貼




可以俾佢自己鍾意油乜色都得
佢暫時只係識分


係識分,但唔識講
問佢,佢會答你...
紅 - APPLE
黃 - BANANA
藍 - DOLPHIN
綠 - GRAPE

只有橙色
橙 - ORANGE


不過由於小FAN 早前只係買左一盒六隻色的蠟筆
點知... 居然係冇橙色

小霸王不停問我攞橙色....
OMG...
真係要買多盒多色俾佢先!!



填完顏色,
我地就入房講下故事先
呢個可以話係...

親子時間 - 必做的事

小 FAN 好鍾意小霸王佢講故事的樣子
當然梗係唔係由頭講到尾O個種啦!!
小FAN 要求好簡單
只係要佢講出故事中
『佢認識的事物』俾我知
就可以!!

每晚小小咁教佢一D佢唔認識的事物

相信不久將來
好快佢就真係可以講晒一個故事我聽
亦希望佢會繼續愛書、繼續愛學習!!


5 則留言:

  1. 好叻,識咁多顏色,一仔仍未識呢!
    咁講故事法又幾好,謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早!我地幾個blog 媽媽打算買巧虎教材,請先參考肚B媽介绍,如你有興趣,請讓我知?

      刪除
    2. 一仔媽, 我有興趣架, 之前打過去問, 但冇得平, 係咪一齊訂會有折??

      刪除
  2. 冇得平係幾$?
    現在肚B媽問緊,都係$2180,所以想揾多d blog媽媽一起訂,希望会平d!
    我地係fb 开了個group chat,请fb add 我(Annie Lau),或比你fb 個名我add 你?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係$2180 / 12 個月, 一次過俾
      my FB - Fanny Lau - fannylau@hellokitty.com

      刪除