2015年11月7日 星期六

媽咪偷懶的一天

見到文章TOPIC 應該估到小小吧!~
係~ 我係偷懶! 
我係偷懶請假唔返工

呢日想做全職媽咪都得卦?   哈哈~ 

其實因為今日要返學校買校服
向來小霸王所有事  都係我一手處理
而且自開學後   我都未接送過小霸王上/放學   
好想偷懶一天去做自己想做的事   (哈哈!)


望住眼前的小霸王    有種不捨的感覺
佢可獨立了?   (是嗎?)
你要放手了?   (是嗎?)

不過~ 我見到佢自己行入課室
眼有小小淚光  (想喊但冇喊)

我就知道"佢仲需要我的"!  哈哈~
(自我安慰的媽咪)


接完佢返學   
我就去買野整午餐 + 收拾下書枱書櫃

話咁快又到接佢放學返屋企
同佢食個午餐  休息下

我地就返學校買冬季校服


攪掂晒! ~ 我地就去圖書館睇下書


又係主攻魚魚書的小朋友

係圖書館逗留左一個鐘
我地就返屋企啦!


見沖涼前冇乜好做  就提議佢自己洗鞋仔
有得玩水  佢真係特別樂意做
(都洗得好乾淨)


沖完涼   就玩下玩具  食晚飯  


媽咪偷懶的一天
對我黎講  都可以叫做輕鬆的

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.10.22 (Thu) ~ 3y3m9d 

12 則留言:

  1. 真係乖, 幫手洗鞋, EE讚讚讚呀~

    回覆刪除
  2. 嘻嘻....唔算偷懶啦,湊d 都好忙架麻.....

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 有你呢句話, 真想放多幾日呀!

      刪除
  3. 都唔叫偷懶,湊b仲辛苦過6返工

    回覆刪除
  4. 我有時都會特登平日放假去接佢返學放學架, 小朋友最開心係媽咪接放學 :D, 不過份工年假唔多真係要好好珍惜下呢D親子時刻~~~

    回覆刪除