2015年11月24日 星期二

我愛我的家♥ 家居保險♥

唔講大家可能未必知    我未生小霸王前係做保險的
嗱嗱嗱! 講明先, 我唔係保險經紀
(我只係內部其中一個小小職員咋!   自問沒有牙力及食力囉!
而且我宜家都離開左保險業了)

雖然我只係小小職員    但對保險都知小小O   (做人要謙虛)
所以一早我已為我及家人就買左人壽/意外等保險
不過.... 我居然忽略了我們的家

有了小霸王的我   好似細膽左  (係咪呢?)
   成日都好驚有乜意外
怕佢跌親呀~ 怕佢撞到呀
當然我知道及明白意外有時係避免唔到    唯有.... 盡量小心

話明係"意外"   即係"意料之外"     D 野唔係你小心就得    
可能係第三者令到你有損失   又或者你令到人地有損失


唔知大家仲有冇印象   去年火星 (即我住的所屬地區)發生的一單火警

(資料來源:on.cc)

火警中除左出事單位嚴重焚毀外.... 上下單位都走唔甩囉!
如果你係上下單位的住戶.... 你係有幾無奈? 幾無辜呢?

就係呢單新聞   
嚇到爸B即刻問我: 『屋企洗唔洗買定火險? 水險? 第三者保險?.... 
我梗係明白爸B 的用意啦!~ 亦知道佢係怕冇左部55寸大電視... (哈哈~)

我答佢: 我會上網搵下資料
(抱歉!! 係唔得閒搵... 再加上唔記得左搵)

直至近排睇到好多新聞.. 
一年保費 $420-1480?? (唔係嘛?? 相差咁遠?)


(資料來源:http://www.consumer.org.hk/website/ws_chi/news/press_releases/p46302.html)

當然唔只一間講
(想知多d 可以睇埋呢幾單)


咁應該點揀好??  
(以小小前保險職員話小小你地知啦)

大家可以留意下以下幾點:

1.  保障範圍? 
2. 家居財物的基本保障? 
3. 年繳會比月繳較便宜
4. 留意每宗意外的墊底費
5.  個人財物/ 意外/ 第三者責任保額?

當然你肯俾多D,保障/保額就梗係大D同多D 
但同樣係保咁多.... 點解價錢都相差咁遠架?  

俾多d 錢保得多就係好? (唔係囉!)
大公司實冇死啦? (唔係囉!)

比較過後,我會揀.... FWD 富衛 
真心覺得如果屋企接近900呎係最低囉!
因為實用面積1000呎以下都係HK$420一年!
每日只需約 HK$1 就可以獲得保障

想了解多D 可以Click 入去 FWD富衛的新平台
logo

同時 FWD富衛的新平台亦推出會員及Referral優惠,
讓客戶可分享discount code予家人朋友共享不同優惠,
仲有FWD富衛也建立咗自己既lifestyle blog提供各類生活資訊的保險公司。


( 網上仲可以"立即報價",既簡單又快捷 )

最重要就係.... 以下呢D都有賠呀!
小型室內裝修工程期間所引致家居財物意外損毀,工程期不可以超過兩個月 於搬屋期間,
專業搬運公司搬運過程中意外整爛咗啲野又有得賠
保障居所內的家居財物、傢俬及電器因火災、水災、水渠爆裂、颱風、盜竊或意外而導致之損毀,高達港幣$500,000家居財物保障 
冷藏食物因冰箱意外停電或故障  雪櫃意外而壞咗原來入面野食都有得賠

睇開 FWD 富衛的新平台發現佢地除左家居保險之外
仲有... 旅遊保、工作假期保險 、免費航空保險
你想買的.... 都能搵得到
有興趣就去FWD富衛新平台 了解下啦!!


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

沒有留言:

張貼留言