2015年11月12日 星期四

10月最後的一天 ● Halloween

話咁快就連十月份都過埋  
(點解涼爽的感覺一d都冇架??)

呢日又帶小霸王去親親大自然先

♡ 仲有美味的齋菜食 ♡

食飽飽後,呢 2 個只係掛住玩的小朋友
又一齊周圍玩

望乜野? 哈哈~ 
♥ 係小小小小... ANT ♥


♥ 呢日小FAN 又有種好似生左龍鳳B的感覺♥
一人照顧二位小朋友 (好彩係一段車程咁耐咋)

多得細佬仔,小霸王第一次肯飲水以外的飲品,仲要KO 晒一包
*** 我係多麼都高興 +感動***


返到婆婆屋企,我地午睡一下
瞓醒就黎個COSPLAY先   一齊轉個 LOOK   

Mini Halloween Party ~ START....

先解釋下無神神攪乜鬼Party呀?
事緣係...... 
十月頭時,小fan 諗住學校會有Halloween
所以預早淘左套"可愛的小巫婆"
點知.... 到十月中都未收到通告
後來問下班主任先知..... 今年冇Halloween (我冇問上年有冇)
仲有10月最尾的二天係"學校假期" 
OMG...... o個刻真係 down 到冇朋友 (係我down咋)

為左怕明年唔知仲著唔著到? 
所以就自己攪囉! (滿足我的私心♥)


登~♥ 登~♥ 登~♥ 登~♥
獸電戰隊的金戰士 VS 可愛動人的小巫婆


♥真係好得意的小金戰士♥

♥ COOL到爆的小...霸王 ♥

點解會扮小巫婆? 
因為我覺得Halloween 要扮返d 有關係的角色會好d
公主呀~ 完全唔適合我家小霸王
♥ 扮d 調皮小小的角色會得意d  ♥


掃把唔係用黎坐?  係用黎打.... 掃  
哈哈~


玩左一陣,我就入屋開party 食野囉!~


Happy Halloween! ♥
Bye Bye October & Welcome November 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.10.31 (Sat) ~ 3y3m18d 

5 則留言:

  1. 好有心思,自己攪都咁開心,下年我都要幫蕎蕎打扮打扮!

    回覆刪除
  2. 好有心思,自己攪都咁開心,下年我都要幫蕎蕎打扮打扮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為幼稚園先有得玩, 上到小學就冇架啦, 所以.... 好好珍惜佢仲肯俾我打扮的時間, 哈哈~

      刪除
  3. 小霸王好可愛呀~~~~我想像如果小芊芊同小霸王兩個小女巫一齊拖住手, 一定勁得意 :D

    回覆刪除