2015年11月25日 星期三

她的開心♥ 因有你們♥

隨住小霸王的長大   我開始發現佢的慢熱  (似我嗎??)
是真的慢熱?  還是....

讀左一年 N 班   佢記得同學仔的名字嗎?
有... 三個 ...  而呢三個名字   是我在適應週時講佢知的
之後.... 未聽過佢提起其他名字
班主任  話佢好少主動同小朋友玩

今年 K1  開學二個多月
 同學仔的名字..... 暫時一個  (同樣是   我在適應週時講佢知的)

到11月中時  K1第一個家長日
班主任  話佢鍾意自己一個玩
如果佢想小朋友陪佢玩   佢會叫班主任搵個小朋友陪佢玩
點解呢???  原因係咩呢??


最奇怪的是....
芭蕾舞的同學仔名字   佢又記得喎!
就算係新加入的,佢都好快記得
佢地只係一星期見得o個1小時唔夠

那為何學校的同學    
一星期五日    日日對住三小時
都可以唔記得呢?  


呢方面真係令我苦惱? 令我 R 頭? 


不過我相信時間可以令我搵到答案的
我亦都唔會勉強佢去交朋友
(PS: 係有同學仔同佢玩架... 只係佢唔多SO人咋)


我開始相信校長的話
佢話: 『小朋友係鍾意同比佢大幾歲的小朋友玩,因為佢地識得照顧人,遷就人。』

所以小霸王好鍾意家姐仔
唔係話佢唔鍾意細佬,只係佢特別鍾意家姐仔 ♥

佢喜歡跟著家姐仔,亦從不拒絕家姐仔,
家姐仔喊佢仲會主動安慰家姐仔,更會禮讓
(相反對細佬仔.... 係完全唔會)


♥ 感恩上天讓小霸王有三個表姐弟陪住佢長大 ♥ 
♥ 陪佢玩 ♥ 陪佢笑 ♥ 陪佢喊 ♥ 
♥ 陪佢吵吵鬧鬧 ♥ 


三位咁可愛的小朋友
你地要 KEEP住開心 ♥ KEEP住無憂 ♥ KEEP住幸福♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.11.21(Sat) ~ 3y4m8d 

4 則留言:

  1. 小芊芊同小霸王exactly一樣, 只喜歡同大過佢既哥哥姐姐玩.
    老師話佢係學校好enjoy自己一個, 唔會主動同同學仔交流.
    同意你講的~ 小朋友性格, 好多時冇得強求, 唔好比煩惱自己, 交友方面由得佢自由發展啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小芊芊mama, 同意你講法, 就由佢自己吧

      刪除
  2. 小朋友真係鐘意同大過佢地既小朋友玩。

    回覆刪除