2015年11月6日 星期五

平凡的重陽假期

紅日放假對於在職媽咪黎講   就係另一份全職的工作天
呢個工作天當然比平時的工作天    
 過得開心 ♥ 過得充實 ♥ 過得幸福 ♥ 啦! 

24小時全天候對住你的小寶貝喎~
哈哈~ ♥

我家的小霸王習慣左 
平日返學: 7點左右俾我叫醒起床
假期:  自然醒  (通常都係8點左右起床)

重陽假期呢一日
佢都係 8點幾就起身

一齊食個早餐、一齊玩下PLAY DOH 咁
好輕鬆就過左個早上

下午我地就約左Sandy 姨姨   
去屯門行下街  食個 High Tea    仲有就係去 Toysrus 購物
(因為早前參加活動中左$400 Toy coupon,就到期要用左佢)


原本打算玩部電子琴仔俾佢
點知最後   小霸王揀左呢個結他


食飽~ 傾飽~ 行飽~ 我地就各自回家啦! 

登~登~登~登~  小結他手黎啦! ♥


係屋企玩左一陣,就落樓下等位醫肚+等爸b收工


又係十勝牛  
冇計  ~ 就腳嘛! ~ 而且水準都唔差
假日都排長龍架!


大家高高興興咁食野
突然... 有人話個口入面有野
咁我就好心伸手入去  諗住幫佢解決
點知.... 佢居然咬住唔放口呀!
痛到我眼淚水都出埋   跟住血係咁流
(咬到皮到冇左D,有個好深的牙孔) 


係冇膠布的情況下   唯有用多張紙巾包紮住
好彩一陣就停左流血

事後,我問返佢
我: Are you a Vampire?
小: .... (偷笑中)

PS: 
有左呢個咁深刻的經驗
我自此唔會咁笨伸手入虎口


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.10.21 (Wed) ~ 3y3m8d 

5 則留言:

  1. 十勝牛真係好食又低食, 我家附近都有間, 我哋都成日去食~

    有無問返小霸王,做乜咬你呀? 同埋做乜自己伸手入口呀?

    回覆刪除
  2. 痛死媽媽,小霸王有無錫返?

    回覆刪除
  3. 痛死媽媽,小霸王有無錫返?

    回覆刪除