2015年11月26日 星期四

畫畫 ♥ 有進步啦~

還記得PN 班時的學校畫冊吧?
當時睇到 D 畫真係.... 我個囡一定係"抽象派"吧! 
完全唔知佢畫緊咩囉..... 唉! 
(回顧: PN 班 ~ 七月份總結)

咁當時的我都接受呢個現實O既
自知自己都冇美術天份   自己個囡都唔敢有寄望啦! 哈哈~ 

點知.... 近排....  陪佢畫下畫時
佢居然......  好開心好投入地畫畫
雖然都係....... 但都明白佢想畫乜! 
真開心 ♥


再一次叫佢畫爸B & 媽咪
出奇地係..... 一個人樣囉!~
眼、耳、口、鼻、頭髮.... 連眼鏡都有埋
爸B 仲有埋鬍鬚架! 


噢! ~ 太感動啦~ BABY
要繼續加油哦!~

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

14 則留言:

  1. 畫得好好呢...我地小b仲係行緊抽象派畫嘅路線~

    回覆刪除
  2. 好靚呀,有冇拍片呀 ? 好值得紀念呢 ^^

    回覆刪除
  3. 書得好靚呀﹗燒腩仔到宜家都仲係唔知畫緊咩咁㗎

    回覆刪除
  4. 每個小朋友都有唔同既進程呀~ 任佢畫俾佢發揮創意啦, 就算唔知畫左咩都唔緊要架~
    我仔都仲係畫緊抽象派多, 但佢又知道自己畫緊咩... XD

    回覆刪除
  5. 畫得好好呀, 我囡都仲係唔知畫乜,ha ha....

    回覆刪除
  6. 畫得好靚, 小霸王渣筆唔錯啊, 畫得好有力, 叻女呀!

    回覆刪除