2015年6月2日 星期二

PN 班 ~ 遲來的母親節禮物

說真的!  母親節都已經過左一段時間了
小FAN 冇諗過會有得收禮物的

呢日放工回到家  見到枱面有張心型咭就問小霸王

我: Ee.... 呢個心型咭係咪送俾我架?
小: 係呀! 送俾你架! 老師話送俾媽咪架!
我: Thanks!! (超感動 ♥)


我所感動的不只是佢親手做的心心咭 ♥
仲有佢有記住老師的話"要送俾媽咪" ♥


簡簡單單的一張小咭
原來係可以令媽咪 ♥ 咁感動 ♥、♥ 咁開心 ♥

謝謝你! 我的小寶貝,我也愛妳 ♥



其實咁遲先收到 / 冇諗過收到的禮物 ,係有原因的?
因為5月頭時,剛好小霸王生病了冇返學
到佢返學時已經過左母親節
所以..... 失而復得! 
(當然亦都要謝謝老師啦!!)


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.05.22 (Fri) 2y10m9d
Place:  Home

2 則留言: