2015年6月19日 星期五

笑笑小語錄 @ 35 個月

話咁快就35個月啦! 下個月就踏入3歲了
呢個月 佢的日常習慣大致上都冇咩大改變

飲食呀~ 作息呀~  都KEEP 住有好、有唔好啦

肌肉發展:
- 手指仔的靈活度比之前有小小進步啦! 可以數到1-10,但V字仲係........ 鈍! (哈哈)

自理能力: 
- 已做到的 - 著鞋子 (冇鞋帶款)、除拉鍊+鞋子、襪子+除褲
- 未做到的 - 著衫褲、除衫、自己去廁所


性格及行為方面: 
脾氣及喜好暫時都冇乜點變
- 開始覺得自己有選擇權利,例如: 揀衫褲、揀玩具.... (我會盡量俾佢揀,但有點野就唔俾)
- 佔有慾大左好多,佢要你陪佢時,你根本冇得拒絕,連同其他人講下野都唔得 (講真,又點捨得拒絕佢呢?)


笑笑小語錄: 

【痴身事例】 
我: 一陣我同爸B落街買奶奶,你留係屋企玩好嗎?
小: 唔好
我: 我好快返黎架,你同爺爺嫲嫲玩住先啦!
小: 唔好,我都要去買奶奶呀!
我: 咁不如媽咪陪你玩,爸B 自己去買奶奶,好嗎?
小: 好呀! 媽咪陪我玩
我: ......... (無奈) 唔好啦! 都係我同爸B落街買奶奶,你留係屋企玩啦!
小: 唔好呀! 我都要去買奶奶呀! (開始喊晒咁口) 
我: 咁你問爸B 你去唔去得?
小: 爸B,我又去買奶奶得唔得呀?
爸: 得,你著鞋鞋啦! (愛囡心切的人)

【頂嘴事例】
事緣係我間中會攞學習筷子俾小霸王練習夾野,呢日我又係咁做

我: 今晚我地又要練夾野 
小: ........
我: 夾俾媽咪睇下 (俾對筷子佢)
小: 我唔夾呀! (推開我隻手, 仲要語氣係勁惡囉! O_O)
我: .... (我梗係勁生氣啦)
我:你唔可以咁答我架喎,你知唔知道自己錯?
小: 我冇錯
我: 冇錯? 你去罰企冷靜下
小:  我唔去呀! (爆喊+ 發脾氣)
我: 咁你都唔知錯囉!  你去罰企冷靜下  (佢堅持爆喊,我唯有捉佢過去)
我: 唔好再喊啦! 冷靜啦!
小: 媽咪抱抱!
我: 媽咪唔抱呀,我問你媽咪有冇鬧你先?
小: 冇! 
我: 媽咪都係平心咁同你講野,但係你好惡咁答我,係咪有錯先?
小: 係,沂沂錯
我: 咁錯左要點做?
小: Sorry 媽咪
我: 下次仲敢唔敢?
小: 唔敢!! 媽咪抱抱!
我: 你雙手揸住耳仔講"沂沂知錯,下次唔敢"
小: 沂沂知錯,下次唔敢! 媽咪抱抱!
我: 咁咪乖囉! 好啦! 媽咪抱返!

【口甜事例】 
我: 乖囡,你錫媽咪定嫲嫲多d?
小: 媽咪多d
我: 咁你錫媽咪定爸b 多d?
小: 媽咪多d
.....
問左n次n人,最後答案都係  "媽咪多d"    (勁甜)

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

6 則留言:

  1. 我囡仲未識做 V 字手勢呀,教極都未得~

    近排又係好痴身,脾氣臭,仲要唔肯認錯添,所以你囡囡肯認錯已經好好了~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sharon, 所以而家D 小朋友真係唔知點教好

      刪除
  2. 最後答案都係 ♥ "媽咪多d" <----SWEET 喔 ^V^

    回覆刪除