2015年6月12日 星期五

▌香港一遊 ▌ 大尾篤掘蜆日

成日都好想親親大自然的爸B
一放假就想同陽光玩遊戲 

見呢日咁好天    又撞正水退時間
哈哈~ 咁就0夾埋公公婆婆一齊去掘蜆囉!

食飽飽 + 做足準備後出發
由婆婆屋企附近坐巴士入大尾篤

呵呵 ♥  話咁快就到啦!!
 ♥ 呢兩公孫急不及待去玩  

哇哇!! 退得好犀利呀!  


原本係全海水   而家係全泥地


第一次去掘蜆的小霸王
興奮指數: 100% (爆晒燈) 



辛苦晒各位了!! 
由於我的任務係湊女、睇女、陪女玩
所以掘蜆就交俾你地三位囉! 


三位掘蜆專員一手掘另一手放入筒
小霸王就一手攞出黎另一手丟左佢


點知~ 小霸王突然間停左手?  受驚的樣子? 
我就知佢俾野咬到啦~ 
兇手??

咪係佢囉!! 
爸B 本身係捉俾小霸王睇下   冇諗過佢會咬佢


真係唔好睇小D小朋友
佢地的復仇指數都係爆燈的


篤呀~ 篤呀~ 篤呀
玩呀~ 玩呀~ 玩呀


小霸王: 你隻蟹仔居然敢咬我,問你知驚未? 投唔投降? 
(設計對白)


玩完蟹仔後  轉玩泥濘


平時一條頭髮點到隻手都會大叫的小霸王
居然唔怕 dirty 係咁玩水玩泥


簡直當 d 泥係 play doh 咁玩



♥ 在水中找尋小魚 ♥ 
(但失敗)



小霸王: 公公,你睇下?
公公: 睇咩呀?
小霸王: shell 呀! (跟住隨手丟左佢)
公公: 你個衰妹,又攪亂檔!

佢地的對話真係笑四我啦!! 

俾公公話完冇得再攪亂檔   唯有自己玩吧
玩到成面都係泥


不停地走黎走去   玩都冇停過的小霸王
終於肯停下去休息下食個包先 


醫飽肚又再黎過
今次唔再俾佢去d 濕泥/ 海水到 
佢就同舅父玩沙


呵呵~ 經過兩個多小時的掘掘掘
今次係大豐收呀!~


雖然唔係好大食,但好好味呀!


yummy yummy! 下次再 encore 先!



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.05.31 (Sun) 2y10m18d
Place:  大尾篤

8 則留言:

  1. 好似好好玩 wor, 囡囡比蟹咬, 又無大喊呀?

    回覆刪除
  2. 嘩, 佢完全吾驚蟹喎, 叻叻

    回覆刪除
  3. 哇....真係大豐收啊,好多好多好多呀~~你地點煮呀? ^^

    回覆刪除
  4. 嚇屎禾…隻蟹好大隻喎!小霸王真係比佢鉗到啊????
    以前呢個灘一水退就超多海星架 上次去得返1隻…
    小霸王肯定玩得好開心好忘我呢~~~竟然訓晒身咁係個泥灘度玩~~~
    我諗我肯比小芊芊都唔肯制XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知有冇鉗到, 只係見佢唔再放手入桶, 估架咋! (因佢冇喊)
      其實我都估唔到佢肯坐係泥灘玩, 因佢係屋企都有潔癖架, 不過我估主要係佢鍾意水+魚, 所以先肯咁做

      刪除