2015年6月24日 星期三

▌日の料理 ▌自家制"糉"

每年端午節前婆婆都會約定我"包糉"
因為包糉的過程需時 + 婆婆年紀大包得唔多
所以佢一定會叫我幫手

向來唔食街外糉的我
為左要食自家制"糉"   不得不出手 ♥


今年婆婆會整三款糉 
花生糉、紅豆咸肉糉、綠豆咸肉糉


花生糉 の材料: 
米 + 花生 (炒一炒 + 攪碎)


紅豆咸肉糉、綠豆咸肉糉 の 材料: 
米、紅豆/綠豆、乾瑤柱、咸蛋黃、蝦米、豬肉 (用五香粉調味)



做法: 
睇圖吧!! (特別嗚謝婆婆)



呵呵~ 話咁快就包好啦!!
包完之後,要用明火加水煮 3-4小時


自家制"糉" 出爐啦!! 


包左咁多年糉,今次特別寫呢個POST
主要係因為怕自己唔記得
婆婆每年包親糉都會話:
『明年我都唔知包唔包到糉啦! 你快D學識,唔係冇糉食。』

唔知係咪自己年紀開始大
怕真係唔知幾時會有呢一日,而家記低為妙吧!!

說真的,小霸王的太婆婆就係咁
連再見都冇講到就離開左
佢出名的自家制"客家茶果" 就突然失傳左囉!! 
♥ 太可惜啦!! ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.06.14 (Sun) 2y11m1d
Place:  婆婆家

3 則留言:

  1. 最尾張相, 右手邊果隻好大隻 wor,係唔係裹蒸糉?

    我奶奶年年都包成 5-60 隻糉嫁, 仲要一日攪掂晒,老人家真係好勁, 我哋呢 d 後生仔真係攪唔掂, ha ha.....

    回覆刪除
    回覆
    1. Sharon, 唔係裹蒸糉... 係加大板咸肉糉 , 唔想浪費剩餘的料
      我地都3個鐘包左7X幾隻...

      刪除
  2. 好勁呀!不過…我以為所有糉都係糯米做的呢~~~~

    回覆刪除