2015年6月25日 星期四

▌日の料理 ▌自家制檸檬醋

繼上個月浸左青梅蘋果醋
呢個月又攪攪震浸下另一樣
就係好多人浸的檸檬醋


先介紹下材料:
白醋、檸檬、冰糖 (可用其他糖) 


做法: 

1. 將檸檬洗乾淨、吹乾,切片 (頭尾唔要)
2. 將檸檬同冰糖分別一層層隔住咁放入樽內 (見圖)


3. 加入白醋,不用過多,只要蓋過檸檬就可以
4. 攪掂! 放埋陰涼地方等一排就飲得


"等一排" ??? 即係幾耐???
有經驗人士 - 就話要等半年以上,越耐越好
網上資料 - 浸兩星期就可飲

所以...... 冇一個確實日期

不過有經驗人士 (即小霸王姑婆) 俾左一小樽浸左一年以上的檸檬醋我試
真係勁正囉!!  ♥
只係加半匙檸檬醋 + 一杯水就可以
最好食埋片檸檬.... 連皮咁食...
食完喉嚨勁舒服,簡直令人愛上 ♥

檸檬醋有乜好處?? 多啦!! (從網路上介紹)
可美白、減肥,增強消化,消暑解渴,預防感冒,潤腸通便,
清爽除口臭,排除體內毒素,促進尿酸代謝,強壯肝臟機能,
防止心臟病、高血壓,清除壞的膽固醇,可治便秘.....

以上的好處我都唔知係咪真係WORK
便秘就真係堅囉!!

好似我呢D 平時都係 2-3日先一次的人
飲左後 ..... 日日有囉!! 哈哈~


有興趣的話,不妨試下啦!

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

9 則留言:

  1. 估唔到有咁多功效 wor, thanks for sharing~

    回覆刪除
  2. 減肥 ........哇,係咪真架??? 我又試....

    回覆刪除
    回覆
    1. 減肥... 係網上講的, 暫時我飲左1星期多唔見WORK LAW... 哈哈~
      但腸胃好似好左

      刪除
  3. 治便秘 <---雙眼發光中 :D, 我又要浸下先!

    回覆刪除
  4. “食完喉嚨勁舒服“,盡快教工人姐姐整先,因我成日會喉嚨發炎!一

    回覆刪除