2014年3月7日 星期五

輕輕鬆鬆的週日

2014.03.02 (Sun) ~ Day 598


老公仔今日冇得放假
所以我地就.....自由啦!!

哈哈 ~

由於小霸王太早起身
大家都未起身
我地唯有.... 自娛吧!!

佢就飲飽奶
小FAN 我肚餓仔又要等公公佢地起身先去食早餐

所以.... 食住蛋卷先吧!!

我食... 又點會少得呢個為食貓呀!!



你睇佢食得幾咁開心、幾咁美味!!



咁好味,又點會肯分俾人呀!!


YEAH!! 終於齊人啦!!
換衫出街食野.... GOGOGO



食完野
又係去行街啦!!

今日行過UNIQLO
見到出左短袖body
HK$99/2件

因為著開覺得唔錯,又透氣
就黎開始熱就買定d 先

Size 90 





另外,見到有Leggings 做緊promotion
HK$299 / 2 件

我就買左牛仔色
小FAN 媽咪就要左黑色

女人錢真係易洗呀
咁就買左差不多$500.-
要收手...啦... 今日... 哈哈~~

行完就返婆婆屋企
食完晚飯我地先返屋企




沒有留言:

張貼留言