2014年3月26日 星期三

沈重的週末

 2014.03.22 (Sat) ~ Day 618

 今個星期老公仔的例假
改左放星期六
但小FAN 卻要上半天工

原本打算放工後
一齊同小霸王去街街
因為都好耐冇出外走走了

不過最後都係決定唔去
返婆婆屋企吧!!!
(原因.... 待小FAN 的心情平靜下來才跟你們說吧!!)

為左慳返小小時間
我準備好晒所有野先上班
老公仔就只係好簡單
帶小霸王出黎就可以了


老公仔今日好犀利
可以獨自照顧小霸王兩個鐘
叻叻!!


不過... 真係兩個鐘架咋
之後... 一整天都交返俾我啦!!
哈哈~

幸好返到婆婆屋企
小霸王就自己乖乖地玩!!

而小FAN 我就輕鬆多了

今晚婆婆唔煮飯
選擇左叫  PHD 

我地叫左

6-8 人滋味分享餐 ($374)

 夏威夷風情 大批
 海鮮鍾情 大批
芝士白汁雞皇飯
 
拿破崙海鮮意粉
 
小食拼盤 (1客)
 
香滑豆乳布甸 (6杯)
 
外加:
雞翼 $48(8件)
 
蒜香包 $20
 
網上訂購送:
炸春卷 (4件)
總數: $442
8個人食剛剛好
家人好鍾意食蒜香包
而小霸王都好鍾意食豆乳布甸
仲自己食晒一杯!
比較PIZZA HUT 同PIZZA BOX
PHD 都叫做不錯
叫做中上啦!!
送貨: ★★★☆☆
份量: ★★★☆☆
味道: ★★★☆☆
價錢: ★★★★☆

呢個為食妹從我手上搶走半件 PIZZA
話要自己食


當然最後佢都係食左小小就俾我了



而小表弟... 飯唔食, 係要自己食意粉


唉! 呢二個開始有自我主見的小朋友
真係麻煩呀!!

沒有留言:

張貼留言