2014年3月12日 星期三

▌小小世界 ▌@ 打電話

2014.03.04 (Tue) ~ Day 600


小霸王一向都好鍾意攞住個電話扮打俾人
見佢咁鍾意

小FAN 就諗.... 不如教佢真打仲好
我將屋企人的相片加晒入聯絡人
咁小霸王就可以睇住 D 相認人

教左佢一次點打
佢就已經記左入腦

而家每晚差不多八點
小霸王就會開始佢的打電話工作


首先會打俾

爸爸 --> 婆婆  --> 姨媽 ->.......



一個接一個


佢呢... 最唔鍾意等候時間...
哈哈~



打電話已經成為佢的一個小習慣
但.... 小FAN 卻暫時未做過
"接電話的人"

..>_<..

真係好想做一次呀!!

如果朋友仔想每晚都收到
我家小霸王的『甜心電話』
不妨告訴小FAN 我

哈哈~



4 則留言:

  1. 小朋友玩電話真係一學就識....
    嘻....你用你honey 部電話比小霸王打,咁你就可以按到小霸王電話啦....^^ heehee....

    回覆刪除
    回覆
    1. Sam Sam 我都想, 但冇理由面對面打俾自己, 好攪笑咁, 哈哈
      不過我都會試下

      刪除
  2. 叫爸爸同小霸王系房打電話俾你,你就走去㕑房或者廁所,咁你咪可以同小霸王傾電話囉,我間唔中都同阿仔阿囡系屋企玩真電話架,哈哈………

    回覆刪除